Linda checkar in

Hallå!
Nu är det jag, Linda som skriver. Marika hade redan skrivit ett inlägg, så nu gör jag detsamma.
Marika hade ju även skrivit lite om hur och när vi träffats och så och jag instämmer i vad hon skriver! :)
Ska bli kul att träffas snart igen, vilket är ganska snart faktiskt! Men det återkommer vi med va? ;)

Men, jag kan ju berätta lite om mig själv då. Jag heter Linda då, jag är 17 år. Fyller 18 i december, så då blir man "vuxen". Känns väldigt bra om jag får säga det själv. Jag läser media på gymnasiet och vill min största dröm är att bli någon form av journalist, då jag älskar att skriva. Och jag bor i den urtrista staden Växjö.
Marika skrev att hon kunde vara ganska blyg, och det kan jag också vara. Kan ha väldigt svårt att "släppa loss" för människor jag inte känner. Men när spärren släpper, kan jag nog vara världens knäppaste, tramsigaste människa. Alltså är jag en galen clown innerst inne, haha.
Jag älskar att gå på konserter, finns nog ingen bättre känsla än när första tonen hörs! Mina idoler är Andreas Weise och E.M.D. Har fått höra en del skit om att jag har "dumpat" E.M.D. för Andreas Weise. Men jag kan säga att båda två är stora idoler för mig, men jag har Andreas Weise som förebild. Klart jag ser upp på E.M.D. och inspireras osv. av dom. Men inte riktigt på samma sätt som Andreas. Men jag klargör det igen, båda/alla är mina idol/idoler.
Hm, vad ska jag skriva mera? Jag vet inte riktigt. Ni får väl ställa en fråga om det skulle vara något!



Detta är väl mitt "sanna" jag, haha!


Fast jag har ju även en "normal" sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0