Tjaa!

Välkommna till min & min kompis blogg! :)

jag kan börja med att berätta lite  om mig , jag heter  Marika, är 20 år, bor i en liten stad i västra götaland.
mina intressen är gå på konserter & spelningar, dansa bugg , fota , vara med kompisar & djur . ! :) har 5 katter & en hund hos mamma som jag älskar så mycket ! min favoritmat är taccos. Jag är en ganska blyg person, men om man lär känna mig så märker man att jag inte är lika blyg längre. och jag hatar när folk dömmer en utan att veta hur man är och folk som lämnar en när  man tror att man kan lita på personen och tror att den är vän med en  :(
 
Jag  började skriva med Linda sommaren 2006 tror jag, såg  henne på en signering på vintern, men så vågade jag inte hälsa sååå blyg jag var då :( det dröjde ett år utan att vi träffades, och nästan ett helt år till .december 2008 så åkte jag till Linköping för att se Darin sjunga där, och då var Linda där, var med henne och väntade vid staketet med  hennes & hennes kompis  i  några timmar, det var så kul att vi äntligen kunde träffas efter vi skrivit så länge till varandra . på sommaren 2009 så var jag i växjö samtidigt som rix fm festival var där &  då  sov jag över hos Linda :) jag minns hur roligt det var & hur jobbigt det var att åka därifrån sen dagen efter :( sen träffades vi i eksjö lite innan EMDs  konsert i slutet på augusti, sen tappade vi bort varandra efter konserten :( , dröjde nästan ett halvår innan vi träffades igen , 10 januari var datumet,  Erik grönwall var i jönköping och hade signering , toppendagen! :) ,  sen åkte vi tåg tillsammans till  karlskrona i april förra året när EMD var där och hade signering , det var verkligen en jättrolig dag!:)) tågresan var bäst ever  haha. <33Sen träffades vi i Eringsboda när EMD uppträdde där på en kommunal fest, åkte med några andra dit, men valde att stå brevid Linda istället, de var mycket bättre plats där också :)  senaste gången vi träffades var i augusti 2010  :'( då rix fm var i växjö igen. <33 det var också kul , vi stod längst fram i mitten &  pär  i lovestoned hoppar ner och ställer sig framför oss, haha och efteråt träffar vi Darin .  dagarna vi träffas är inte så många, men dom gånger vi träffas har vi haft så kul och vi har många fina & bra minnen ihop . :D och de är X antal mil mellan oss också :/  jag är så glad att vi har träffats och att hon är en underbar vän, som jag kan prata med allt om. ;)

jag hoppas på fler underbara minnen ihop snart :) 




/Marika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0