Hejsansvejsan i lingonskogen!

Hallå! Var ett tag sen jag skrev här. Får väl ta ifatt lite!
Just nu sitter jag och tittar på Idol, fredagsfinalen med 90-tal. E.M.D. var ju med då också. Alltså har jag inget emot att titta på det! ;) Och påtal om Idol så ska jag se Idolerna på lördag. Kommer bli grymt kul och så får jag ju träffa den underbara Weise också! ;)
Förresten så har jag fått hem Weises kamera, som jag vann! Hihi. Fanns många fina bilder där i, dock inget jag kommer lägga upp. Känns lite sjukt att jag sitter här med hans kamera, haha, men ändå sjukt kul.

Förutom det händer det inte särskilt mycket just nu. Är ledig imorgon, så får se vad man ska hitta på!
Jag har alltså inte särskilt mycket att skriva just nu, men kan ju berätta lite om helgen nästa vecka! :)

Ha det bra.

/ Linda



Blev mycket glad när jag hittade det här i paketet.

Kommentarer
Postat av: ellen

vilken tur man ska ha ^^

2011-02-01 @ 13:13:42
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0